FAQ
Czy wszystkie produkty są oryginalne?
Tak, sprzedajemy wyłącznie autentyczne produkty. Wszystkie pary zanim dotrą do Was są dokładnie przez nas weryfikowana, w celu zapewnienia jak najwyższej jakości.
Czy jest możliwość zwrotu?
Tak, można dokonać zwrotu produktów w ciągu 14 dni od jego otrzymania. Zwracany towar nie może nosić żadnych śladów użytkowania oraz uszkodzeń.
Jakie są możliwe metody płatności?
ApplePay, Google Pay, Płatność kartą, BLIK, Przelewy24
Po wcześniejszym kontakcie przez nasz Instagram możemy na życzenie klienta wysłać zamówienie za pobraniem.
Jakie są możliwe opcje wysyłki?
Wszystkie zamówienia wysyłamy kurierem DPD. Na życzenie klienta jesteśmy w stanie również wysłać paczkomatem InPost lub innym przewoźnikiem.
Z jakiego kraju są wysyłane przesyłki?
Wszystkie przesyłki są wysyłane z naszego magazynu znajdującego się na terenie Polski.
Co jeżeli poszukiwany przeze mnie model / rozmiar jest niedostępny?
Napisz do nas! Dołożymy wszelkich starań, żeby zdobyć Twoją wymarzoną parę!
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Rozmiary oznaczone symbolem "🚀", są dostępne w naszym magazynie od ręki oraz są wysyłane do 24 godzin od otrzymania zamówienia.
Czas realizacji pozostałych produktów to od 3 do 10 dni roboczych.
Jak mogę się z wami skontaktować?
Najszybszą opcją kontaktu jest wysłanie do nas wiadomości przez nasz formularz kontaktowy.
Możecie również napisać do nas na naszym Instgramie (@noise.plug) lub mail support@noiseplug.pl
Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?
Skontaktuj się z nami! Chętnie odpowiemy na Twoje pytania! 😊
mail: support@noiseplug.pl
instagram: @noise.plug